trivselitibble.blogg.se

Vi är en liten familj som precis förverkligat vår stora husdröm. Vi bor nu i vårt egendesignade hus, en 1 ½ plans villa från Trivselhus. Här kommer ni få följa oss och vår vardag.

Söndag

Publicerad 2015-04-19 22:17:06 i Vardagen..

En galet trött söndag för oss idag. Mamman & pappan partajade loss ordentligt igår medan barnen var hos mormor o morfar. Kan säga att vi är hyfsat trötta idag. 

Jag tog mig ut på en skön promenad nu på kvällen, skönt att få röra på sig ordentligt efter lördagens alla mat & GODIS intag. 


Hörni, nu är det verkligen dax att sova för att imorn... Ska jag jobba!!
Var mer än ett år sedan jag satt på kontoret och nu ska jag tillbaka, känns super kul. Så upp imorn och iväg till kontoret, hej å hå! 

Godnatt fina ni. 


Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2016-03-23 21:14:43

Snälla man har svarta strumpor! Vita borde förbjudas!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Vår Familj

Sofie & Aron, 26 år båda två. Vi träffades maj 2009 och har sedan dess bott ihop. 1 jan 2011 förlovade vi oss och den 25 juli 2011 blev vi föräldrar till Ebba. Den 8 mars 2014 kom Ebbas lillebror Loui till världen. Vi har precis flyttat in i vårt nybyggda hus som vi valt att placera 2 mil utanför Uppsala. Vi försöker skriva om allt som hör till vår vardag, så som barn, mamma & papparollen, inredning, trädgårdsfix, bak & mat, hälsa, partaj, framtidsplaner och massor med annat!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela