trivselitibble.blogg.se

Vi är en liten familj som precis förverkligat vår stora husdröm. Vi bor nu i vårt egendesignade hus, en 1 ½ plans villa från Trivselhus. Här kommer ni få följa oss och vår vardag.

En torsdag i februari

Publicerad 2015-02-12 15:18:02 i Vardagen..

Hej på er, det var ett tag sedan. Louis öronoperation gick galant. Fick åka hem redan på förmiddagen från sjukhuset. Ända sen det har vi klarat oss från förkylningar. Heja heja! 

Helgen vi har framför oss blir det bara umgås med familjen, dop och sen kalas för lilla mig på söndag. Jag blir ju faktiskt ett år äldre på tisdag och självklart ska det firas med släkt och lite vänner. 

Mitt i allt morgon-frukost kaos så tog jag denna bild, blev ju väldigt vacker och så mysigt det såg ut. 

Att jag hade ett (snart) 1-års matmonster brevid mig och en 3 åring mittemot som gnällde om äcklig banan, det lixom kom inte med på bilden, fint! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Vår Familj

Sofie & Aron, 26 år båda två. Vi träffades maj 2009 och har sedan dess bott ihop. 1 jan 2011 förlovade vi oss och den 25 juli 2011 blev vi föräldrar till Ebba. Den 8 mars 2014 kom Ebbas lillebror Loui till världen. Vi har precis flyttat in i vårt nybyggda hus som vi valt att placera 2 mil utanför Uppsala. Vi försöker skriva om allt som hör till vår vardag, så som barn, mamma & papparollen, inredning, trädgårdsfix, bak & mat, hälsa, partaj, framtidsplaner och massor med annat!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela