trivselitibble.blogg.se

Vi är en liten familj som precis förverkligat vår stora husdröm. Vi bor nu i vårt egendesignade hus, en 1 ½ plans villa från Trivselhus. Här kommer ni få följa oss och vår vardag.

Helg update & förbannad

Publicerad 2012-12-11 12:11:56 i Planering

Hmm, vad ska vi börja med? Ok, vi börjar med förbannad.. På bygglovshandläggaren. Hon svarar inte på mail, lyssnar ej på oss i telefonen och hon fattar faktiskt ingenting. Det hon säger i telefonen är "jag vill inte prata med er, ni får ringa min chef" Helt oacceptabelt! Vi ringer hennes chef men får ej svar... Visst måste man kunna byta handläggare?!

Igår ikväll slutade det iaf med att jag skakade av ilska i samma veva som jag fick tag på BHens chefs, chef. Alltså en högt uppsatt chef! Hon var en mycket trevlig kvinna som förstod mig, bestämt och med gråten i halsen förklarade jag vårt ärende. Och ja, förhoppningsvis händer det något idag... Återkommer!

Helgen då, den vart mysig! Bakandet gick förvånansvärt bra och riktigt gott blev det!
På lördagskvällen flög ngt i mig och vips så vart det förfest här hemma följt av utgång! 6 brudar skakade rumpan ordentligt till vi drog oss hemåt vid 3 tiden. Så söndagen blev en mycket lugn dag.. Här kommer bilder från helgen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Vår Familj

Sofie & Aron, 26 år båda två. Vi träffades maj 2009 och har sedan dess bott ihop. 1 jan 2011 förlovade vi oss och den 25 juli 2011 blev vi föräldrar till Ebba. Den 8 mars 2014 kom Ebbas lillebror Loui till världen. Vi har precis flyttat in i vårt nybyggda hus som vi valt att placera 2 mil utanför Uppsala. Vi försöker skriva om allt som hör till vår vardag, så som barn, mamma & papparollen, inredning, trädgårdsfix, bak & mat, hälsa, partaj, framtidsplaner och massor med annat!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela