trivselitibble.blogg.se

Vi är en liten familj som precis förverkligat vår stora husdröm. Vi bor nu i vårt egendesignade hus, en 1 ½ plans villa från Trivselhus. Här kommer ni få följa oss och vår vardag.

Internetshopping

Publicerad 2012-11-28 19:45:13 i Allt annat än hus...

Ja allt behöver väl inte handla om huset helatiden, lite helt vanliga vardagsinlägg måste väl vara okej. 
 
Jag måste få slå ett slag för att shoppa på internet, det har verkligen inte vart min grej alls. Jag har haft förutfattade meningar så som "beställningar bara blir fel" "man kan ej skicka tillbaka" "det är dyrare" "Åhhh va krångligt" Ok, kalla mig gameldags om ni vill..
Iaf, härom veckan fick jag mail från Jollyroom där de berättade att de körde "jollyrace" vilket innebar erbjudanden på varor samt fri frakt. Vi satt oss och klickade hem flera julklappar till Ebban och även julklappar & födelsedagspresent till hennes kusiner. Två dagar efter hämtade vi ut allt på Ica här hemma. Allt var rätt och grejerna vart mer än godkända!
 
Iförrgår klickade jag hem en mössa jag länge kikat på från Geggamoja, idag låg den i postfacket. Igår förmiddags gjorde jag julkort på Crimson som vi ska skicka till vänner och familj, dom låg i postfacket idag! Jag har verkligen aldrig fattat att det ska gå såhär smidigt, men nu vet jag. (som sagt kalla mig gameldags...) 
 
 
Hallå!! Tack internet för att jag slipper springa runt i butiker, stå i kö, trängas i julhandeln och på det dö Svetthetsdöden. För oss blir det julhandling hemifrån i lugn och ro. 
 
Ha en fin kväll!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Vår Familj

Sofie & Aron, 26 år båda två. Vi träffades maj 2009 och har sedan dess bott ihop. 1 jan 2011 förlovade vi oss och den 25 juli 2011 blev vi föräldrar till Ebba. Den 8 mars 2014 kom Ebbas lillebror Loui till världen. Vi har precis flyttat in i vårt nybyggda hus som vi valt att placera 2 mil utanför Uppsala. Vi försöker skriva om allt som hör till vår vardag, så som barn, mamma & papparollen, inredning, trädgårdsfix, bak & mat, hälsa, partaj, framtidsplaner och massor med annat!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela