trivselitibble.blogg.se

Vi är en liten familj som precis förverkligat vår stora husdröm. Vi bor nu i vårt egendesignade hus, en 1 ½ plans villa från Trivselhus. Här kommer ni få följa oss och vår vardag.

Ensamtid

Publicerad 2013-12-27 09:44:46 i Gravid

Har precis vart hos läkaren och BM, som de sagt tidigare så är det dax att börja varva ner. Har mycket sammandragningar och foglossningen blir som känt inte bättre. Jag blev sjukskriven och ska från nu bara jobba 75%. Tror det är jag som inte riktigt hinner med, tiden bara springer iväg och vi går snart in i vecka 30, herregud jag är verkligen gravid. Ja det är ett jäkla tjat om att "det går så fort" och "jag tror inte jag förstått än" men det är verkligen så. 

Sitter nu och njuter av lite egentid innan familjen hämtar upp mig. Vi ska fika hos finaste Anna och få gosa med lilla Stina, åh vad jag längtar!! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Vår Familj

Sofie & Aron, 26 år båda två. Vi träffades maj 2009 och har sedan dess bott ihop. 1 jan 2011 förlovade vi oss och den 25 juli 2011 blev vi föräldrar till Ebba. Den 8 mars 2014 kom Ebbas lillebror Loui till världen. Vi har precis flyttat in i vårt nybyggda hus som vi valt att placera 2 mil utanför Uppsala. Vi försöker skriva om allt som hör till vår vardag, så som barn, mamma & papparollen, inredning, trädgårdsfix, bak & mat, hälsa, partaj, framtidsplaner och massor med annat!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela