trivselitibble.blogg.se

Vi är en liten familj som precis förverkligat vår stora husdröm. Vi bor nu i vårt egendesignade hus, en 1 ½ plans villa från Trivselhus. Här kommer ni få följa oss och vår vardag.

Mitt i veckan

Publicerad 2013-12-04 20:11:19 i Massa tankar

Hej på er mitt i veckan, hua vad dagarna springer iväg. På jobbet har jag den här veckan fått en ny kollega, hon som ska börja jobba efter mig när jag går på mammaledighet. Känns som att det är så långt kvar men nej det är ju inte sådär jättelänge kvar nu.. 

Just nu börjar det kännas på riktigt att vi ska bli fyra i vår familj. Bebisen i magen sparkar mycket, jag känner mig stor (och tröööööt) jobbet börjar lugna ner sig, jag går till MVC oftare och jag börjar inse att det här är på riktigt. För ja, jag har tyckt att från den dag jag blev gravid har det vart så svårt att ta in att vi faktiskt ska få ett barn till. Kanske för att vardagen med dagis, jobb osv bara rullar på ändå, man hinner inte tänka sådär jättemycket. 

Hmm, massa tankar som snurrar i mitt huvud just nu. Hur ska det blir? Vem är det där inne? Hur kommer allt att gå? När vill den komma? 


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Vår Familj

Sofie & Aron, 26 år båda två. Vi träffades maj 2009 och har sedan dess bott ihop. 1 jan 2011 förlovade vi oss och den 25 juli 2011 blev vi föräldrar till Ebba. Den 8 mars 2014 kom Ebbas lillebror Loui till världen. Vi har precis flyttat in i vårt nybyggda hus som vi valt att placera 2 mil utanför Uppsala. Vi försöker skriva om allt som hör till vår vardag, så som barn, mamma & papparollen, inredning, trädgårdsfix, bak & mat, hälsa, partaj, framtidsplaner och massor med annat!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela