trivselitibble.blogg.se

Vi är en liten familj som precis förverkligat vår stora husdröm. Vi bor nu i vårt egendesignade hus, en 1 ½ plans villa från Trivselhus. Här kommer ni få följa oss och vår vardag.

Så.j*vla.värdelöst.

Publicerad 2013-12-22 15:55:50 i Lediga!!

Update från familjen sjuka, ja verkligen hela familjen har fått ngn slags sjuka. E var ju dålig hela veckan, jag blev dålig natten till igår och A lika så. Dock är vi väl mer eller mindre på bättringsvägen men min mage ekar tom och jag hoppas snart kunna få i mig ngt. En hungrig mage samt en vilding som sparkar runt där inne är ingen bra kombo. 

Har så länge sett fram emot den här helgen, först födelsedagspartaj med fina vännner och sen personalfest med jobbet. Jag hade ju faktiskt gått & köpt mig en ny klänning också som ni vet..

Så galet besviken. Nu håller vi alla tummar för att vi ska kunna fira jul så som det är tänkt, annars lägger jag mig snart ner och dör lite gråthetsdöden...


Kommentarer

Postat av: Liana

Publicerad 2013-12-23 01:35:18

Stackare!! Krya på er!! Hoppas ni blir bättre till julen så att ni kan ha det riktigt mysigt. Stor kram till er alla och tack snälla för senast!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Vår Familj

Sofie & Aron, 26 år båda två. Vi träffades maj 2009 och har sedan dess bott ihop. 1 jan 2011 förlovade vi oss och den 25 juli 2011 blev vi föräldrar till Ebba. Den 8 mars 2014 kom Ebbas lillebror Loui till världen. Vi har precis flyttat in i vårt nybyggda hus som vi valt att placera 2 mil utanför Uppsala. Vi försöker skriva om allt som hör till vår vardag, så som barn, mamma & papparollen, inredning, trädgårdsfix, bak & mat, hälsa, partaj, framtidsplaner och massor med annat!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela