trivselitibble.blogg.se

Vi är en liten familj som precis förverkligat vår stora husdröm. Vi bor nu i vårt egendesignade hus, en 1 ½ plans villa från Trivselhus. Här kommer ni få följa oss och vår vardag.

25 hela år

Publicerad 2013-02-21 20:50:00 i Allt annat än hus...

Ja det kom ju lite emellan min 25-årsdags uppdatering och det senaste som hänt här i livet.
 
So here we go..
Jag gick ju och fyllde hela 25 år i söndags. Det firades ordentligt på lördagen med alla mina finaste tjejvänner! Lite plockmat på Edenbergs följt av en utekväll som sedan avslutades på kebab house. Vi låg i sängen vid halv 4 på morgonen, var lite lagom trött i huvudet när vi sedan steg upp kl. 7.30. Men men, det var jag själv som valde det!
 
Kvällen var galet lyckad! Så himla kul att vara samlade och bara få skratta, prata och sedan dansa järnet! Och på det dricka och äta gott. Ja tack, det är roligt att fylla år. Tack till Er alla som var med och gjorde kvällen så sjukt rolig!
 
 
Bjuder på 2 bilder från festen (kanske kommer det flera..) Annars säger vi, det som hände i lördags, stays! :)
 
25 år.. Åldersnoja? Nej då verkligen inte. Jag och Aron håller på att skapa vårat liv tillsammans. Vi har världens finaste Ebba som vi älskar av hela våra hjärtan!
Vi håller just nu på att bygga vårt egenritade hus där vi får flytta in i juni. Drömmar om huset, semestern, bröllop, framtida syskon till Ebba och mycket annat snurrar runt i huvudet.
Fick ett underbart halsband av Ebba & Aron i födelsedagspresent. 
 
 
Jag älskar livet och jag är är tacksam över att få leva det!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Vår Familj

Sofie & Aron, 26 år båda två. Vi träffades maj 2009 och har sedan dess bott ihop. 1 jan 2011 förlovade vi oss och den 25 juli 2011 blev vi föräldrar till Ebba. Den 8 mars 2014 kom Ebbas lillebror Loui till världen. Vi har precis flyttat in i vårt nybyggda hus som vi valt att placera 2 mil utanför Uppsala. Vi försöker skriva om allt som hör till vår vardag, så som barn, mamma & papparollen, inredning, trädgårdsfix, bak & mat, hälsa, partaj, framtidsplaner och massor med annat!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela