trivselitibble.blogg.se

Vi är en liten familj som precis förverkligat vår stora husdröm. Vi bor nu i vårt egendesignade hus, en 1 ½ plans villa från Trivselhus. Här kommer ni få följa oss och vår vardag.

Tillbaka på banan

Publicerad 2013-02-13 21:45:32 i Familjen

Äntligen tillbaka i vanliga vanor igen. Ebba har vart på dagis idag, A har jobbat och jag med. På mitt jobb går det sjuka så det dånar i väggarna, jag däremot ska hålla mig pigg är tanken. I helgen är det jag som blir (hela) 25-år vilket jag ska fira tillsammans med mina närmaste tjejkompisar och sedan med släkten på söndag.
 
Hämtade min finaste lilla E idag på dagis, hade inte träffat henne sedan i måndags. Tänka sig att jag får tårar i ögonen när jag hämtar. Äkta lycka & kärlek!
Hur ska det bli den dagen vi har 4 (! eller hur var det nu...) barn.
 
Har haft en supermysig kväll tillsammans med mamma, pappa och Ebba. (A jobbar som vanligt på onsdagkvällar) Vi har bakat, kladdat och bakat lite mera. Tror Ebba kommer bli som jag, en sån som älskar att baka och såklart att ÄTA smeten. 
 
 
Längtar ihjäl mig efter vår köksö, där kommer det bakas mina kära vänner. Välkomna på en himla massa fika hemma hos oss!
 
Min kväll avslutades såhär med "Mia på Grötö" på tv såklart.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Vår Familj

Sofie & Aron, 26 år båda två. Vi träffades maj 2009 och har sedan dess bott ihop. 1 jan 2011 förlovade vi oss och den 25 juli 2011 blev vi föräldrar till Ebba. Den 8 mars 2014 kom Ebbas lillebror Loui till världen. Vi har precis flyttat in i vårt nybyggda hus som vi valt att placera 2 mil utanför Uppsala. Vi försöker skriva om allt som hör till vår vardag, så som barn, mamma & papparollen, inredning, trädgårdsfix, bak & mat, hälsa, partaj, framtidsplaner och massor med annat!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela