trivselitibble.blogg.se

Vi är en liten familj som precis förverkligat vår stora husdröm. Vi bor nu i vårt egendesignade hus, en 1 ½ plans villa från Trivselhus. Här kommer ni få följa oss och vår vardag.

Nytt hem, nya vanor?!

Publicerad 2013-01-27 13:24:09 i Familjen

HUur många gånger har man inte sagt, nu är det dax att ta tag i mig själv! Nu ska vi börja träna älskling! Eller nej nu ska jag inte äta mera godis. Med min dåliga karaktär har det alltid gått lite sådär.. Kanske man helt enkelt är liiiite för bekväm ändå.
 
Men nytt hem, nytt år, nya vanor, och nya mål! Här ute hos mamma och pappa kan man bara slänga sig utanför dörren så har man världens finaste miljö att ta en lång (eller kort) promenad i. Man kan ta sig in till Björklinge och där gå på träningspass, vilket jag ska försöka komma iväg på den här veckan. Vore kul att prova ett iaf. Min kära vän Jenny tränar som en galning och jag ska verkligen försöka hänga på! Sarah, är du på?! "Kärring-gympa" som vi så fint kallade det i somras. Nu kanske det är just det som behövs.. :)
 
Aja, vi får se hur mycket uppdatering det blir kring just våra träningsvanor men det hade ju vart kul att försöka komma igång iaf..
 
 
Haha, älskar bilden!!

Kommentarer

Postat av: Jenny!!

Publicerad 2013-01-27 16:43:46

Klart du ska hänga på!!!!! Ska jag se till o fixa!!! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Vår Familj

Sofie & Aron, 26 år båda två. Vi träffades maj 2009 och har sedan dess bott ihop. 1 jan 2011 förlovade vi oss och den 25 juli 2011 blev vi föräldrar till Ebba. Den 8 mars 2014 kom Ebbas lillebror Loui till världen. Vi har precis flyttat in i vårt nybyggda hus som vi valt att placera 2 mil utanför Uppsala. Vi försöker skriva om allt som hör till vår vardag, så som barn, mamma & papparollen, inredning, trädgårdsfix, bak & mat, hälsa, partaj, framtidsplaner och massor med annat!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela