trivselitibble.blogg.se

Vi är en liten familj som precis förverkligat vår stora husdröm. Vi bor nu i vårt egendesignade hus, en 1 ½ plans villa från Trivselhus. Här kommer ni få följa oss och vår vardag.

Mysig kväll och lite för mkt att göra

Publicerad 2013-06-19 22:33:02 i Vardagen..

Har precis vinkat av fina vänner som kom förbi på cykel, vi drack kaffe åt god tårta som Sarah grejat och planerade midsommar. Nu är min "att-fixa-lista" färdig och sitter på kylen. Midsommar kommer bli toppen!

Som ni kanske förstått så är det lite för mycket på agendan här hemma just nu. För mkt jobb, flytt, planering, handling osv. Jag hinner helt enkelt inte med. Då är det kanon att ha en fin familj som hjälper till. Idag fick jag hjälp av min syster att handla lite "akuta-midsommarkläder", hon handlade på sitt jobb och skickade sedan hem det med pappa som levererade det hem till vår dörr. Hur lyxigt?!

Nu längtar jag till semester och efter den blir det bättre schema och en mer strukturerad vardag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Vår Familj

Sofie & Aron, 26 år båda två. Vi träffades maj 2009 och har sedan dess bott ihop. 1 jan 2011 förlovade vi oss och den 25 juli 2011 blev vi föräldrar till Ebba. Den 8 mars 2014 kom Ebbas lillebror Loui till världen. Vi har precis flyttat in i vårt nybyggda hus som vi valt att placera 2 mil utanför Uppsala. Vi försöker skriva om allt som hör till vår vardag, så som barn, mamma & papparollen, inredning, trädgårdsfix, bak & mat, hälsa, partaj, framtidsplaner och massor med annat!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela