trivselitibble.blogg.se

Vi är en liten familj som precis förverkligat vår stora husdröm. Vi bor nu i vårt egendesignade hus, en 1 ½ plans villa från Trivselhus. Här kommer ni få följa oss och vår vardag.

Mitt i veckan

Publicerad 2013-03-06 15:03:00 i Familjen

Våren är verkligen på väg hörni, sån underbar känsla! Jag letar för fullt efter en vårjacka till mig.
Var in till min syster och shoppade loss lite igår, bla den här jätte söta jackan/tröjan fick följa med hem till Ebban. Finns även i blå för den som önskar. www.lager157.se
 
 
Det går verkligen jätte bra för Ebba på dagis, lämningar och hämtningar funkar. Hon äter som sjutton på dagis och pratar om sina kompisar när hon kommer hem. Känns skönt att gå till jobbet när man vet att hon har det så bra. Längatr till vi får flytta in i huset och vi kommer ha 650 m till dagis, slippa åka bil i 10 minuter.
 
 
 Nu en fräsch lunch och snart får jag åka och hämta Ebban på dagis. Känns extra skönt då jag är ledig imorgon och får spendera hela min dag med mitt minsta hjärta.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Vår Familj

Sofie & Aron, 26 år båda två. Vi träffades maj 2009 och har sedan dess bott ihop. 1 jan 2011 förlovade vi oss och den 25 juli 2011 blev vi föräldrar till Ebba. Den 8 mars 2014 kom Ebbas lillebror Loui till världen. Vi har precis flyttat in i vårt nybyggda hus som vi valt att placera 2 mil utanför Uppsala. Vi försöker skriva om allt som hör till vår vardag, så som barn, mamma & papparollen, inredning, trädgårdsfix, bak & mat, hälsa, partaj, framtidsplaner och massor med annat!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela