trivselitibble.blogg.se

Vi är en liten familj som precis förverkligat vår stora husdröm. Vi bor nu i vårt egendesignade hus, en 1 ½ plans villa från Trivselhus. Här kommer ni få följa oss och vår vardag.

Mellis & sommar!

Publicerad 2013-05-08 08:14:58 i Vardagen..

Mixern har som vanligt gått varm på morgonen, 2 mellis färdiga till en heldags jobb. Jag är så nöjd med min mix & go, bara att mixa, på med lock sen ner i väskan.

Upptänkte igår att det blivit sommar. Man blir lite "blind" när man sitter inne på ett kontor hela dagen. Blev tvungen att plocka fram sommarkläderna igår, dagen till ära kör vi en favoritklänning från systers butik. Hej sommaren & hej vita ben!!


Ikväll ska vi ut på festligheter, jag & mannen med mina kollegor. Det nalkas Vita festen. Mer om det senare, ha en fin dag sålänge vänner!

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2013-05-08 09:12:48

Vad har du i din mix & go?? :)

Svar: Hej Anonym!
Jag har väldigt mycket olika i min mix & go. Idag till frukost blev det blåbär, banan, linfrö, kvarg + minimjölk. Till mellis blev det Mango + kvarg + minimjölk, Smarrigt!
Sofie p n

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Vår Familj

Sofie & Aron, 26 år båda två. Vi träffades maj 2009 och har sedan dess bott ihop. 1 jan 2011 förlovade vi oss och den 25 juli 2011 blev vi föräldrar till Ebba. Den 8 mars 2014 kom Ebbas lillebror Loui till världen. Vi har precis flyttat in i vårt nybyggda hus som vi valt att placera 2 mil utanför Uppsala. Vi försöker skriva om allt som hör till vår vardag, så som barn, mamma & papparollen, inredning, trädgårdsfix, bak & mat, hälsa, partaj, framtidsplaner och massor med annat!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela