trivselitibble.blogg.se

Vi är en liten familj som precis förverkligat vår stora husdröm. Vi bor nu i vårt egendesignade hus, en 1 ½ plans villa från Trivselhus. Här kommer ni få följa oss och vår vardag.

Min årstid

Publicerad 2013-10-01 13:39:09 i Familjen

Idag har vart en skön dag hemma, Ebba är pigg och tempen visar 37,1. Äntligen har det vänt!
 
Vi var ut en sväng på fm, samlade mer fina höstiga löv och njöt av den härliga luften ute. Jag älskar verkligen hösten, skulle nästan kunna säga att det är min favoritårstid. Men om jag ska vara ärlig så tror jag att jag säger så om varje årstid vi går in i. 
 
1 oktober idag, tiden bara springer iväg. Om 2 månader är det dax att plocka fram julpynten och börja jaga julklappar för fullt. Pjuh! I år ska jag (läs vi) vara duktig och ute i god tid för våra julklappsinköp.
Ska blir så mysigt att fira jul hemma i vårt egna hus med stor julgran och massa julpynt. Ja ni ser, nu är snart vinter och julen min favoritårstid, givetvis! 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Vår Familj

Sofie & Aron, 26 år båda två. Vi träffades maj 2009 och har sedan dess bott ihop. 1 jan 2011 förlovade vi oss och den 25 juli 2011 blev vi föräldrar till Ebba. Den 8 mars 2014 kom Ebbas lillebror Loui till världen. Vi har precis flyttat in i vårt nybyggda hus som vi valt att placera 2 mil utanför Uppsala. Vi försöker skriva om allt som hör till vår vardag, så som barn, mamma & papparollen, inredning, trädgårdsfix, bak & mat, hälsa, partaj, framtidsplaner och massor med annat!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela