trivselitibble.blogg.se

Vi är en liten familj som precis förverkligat vår stora husdröm. Vi bor nu i vårt egendesignade hus, en 1 ½ plans villa från Trivselhus. Här kommer ni få följa oss och vår vardag.

Så bortskämd

Publicerad 2014-02-16 08:01:03 i Festligheter

Om jag har världens finaste vänner är det ingen tvekan om. Igår när jag kom hem möttes jag av ett hus fyllt av mina bästis-tjejer. 15 stycken snygga bruttor som fixat så fint! 


Jag blev bortskämd till tusen! Fick galet mycket paket till bebisen och jätte mycket fina födelsedagspresenter till mig själv. Fick även supergod mat som alla hjälpts åt att göra och efter det massor med fika och gott snacks. 


När partajet är över och mina vänner lämnar huset helt undanplockat & skinande rent då dör jag verkligen tacksamhetsdöden. 

Att mina finaste vänner har styrt ihop det här, bara för mig gör mig så rörd och jag vet inte hur jag ska tacka er.
Ni är bara så bäst och jag älskar er så, tack för en grym kväll! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Vår Familj

Sofie & Aron, 26 år båda två. Vi träffades maj 2009 och har sedan dess bott ihop. 1 jan 2011 förlovade vi oss och den 25 juli 2011 blev vi föräldrar till Ebba. Den 8 mars 2014 kom Ebbas lillebror Loui till världen. Vi har precis flyttat in i vårt nybyggda hus som vi valt att placera 2 mil utanför Uppsala. Vi försöker skriva om allt som hör till vår vardag, så som barn, mamma & papparollen, inredning, trädgårdsfix, bak & mat, hälsa, partaj, framtidsplaner och massor med annat!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela