trivselitibble.blogg.se

Vi är en liten familj som precis förverkligat vår stora husdröm. Vi bor nu i vårt egendesignade hus, en 1 ½ plans villa från Trivselhus. Här kommer ni få följa oss och vår vardag.

Tisdag

Publicerad 2014-02-25 15:27:35 i Lediga!!

Min dåliga sida är att kunna koppla av och varva ner. Men jag försöker komma in i det mer och mer och vet att om jag inte vilar kommer ingen bebis att komma.. 
Idag har jag haft en skön dag, semelfika med Sarah och lilla Julia sen lunch och middagssovning. 
Hämtade sen världens gladaste Ebba på dagis. När vi kom hem ville E bara mysa i soffan, åhh jag smäller av va mysigt det är att bara få mysa med den här godbiten och en sparkande lillebror/lillesyster i magen ❤️




Kommentarer

Postat av: Frida Forsberg

Publicerad 2014-02-26 13:08:31

Hej!
Vad kul, jag ramlade på något sätt in på din blogg och insåg att vi har ganska mycket gemensamt nu. Vi bor också i Björklinge sedan Maj förra året, sambon Jocke kommer härifrån och att vi har BF, skulle gissa på bara några dagar i från varandra, går snart in i v.38. Kul att läsa dina inlägg om graviditeten just nu, känner precis likadant :)

/ Frida

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Vår Familj

Sofie & Aron, 26 år båda två. Vi träffades maj 2009 och har sedan dess bott ihop. 1 jan 2011 förlovade vi oss och den 25 juli 2011 blev vi föräldrar till Ebba. Den 8 mars 2014 kom Ebbas lillebror Loui till världen. Vi har precis flyttat in i vårt nybyggda hus som vi valt att placera 2 mil utanför Uppsala. Vi försöker skriva om allt som hör till vår vardag, så som barn, mamma & papparollen, inredning, trädgårdsfix, bak & mat, hälsa, partaj, framtidsplaner och massor med annat!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela