trivselitibble.blogg.se

Vi är en liten familj som precis förverkligat vår stora husdröm. Vi bor nu i vårt egendesignade hus, en 1 ½ plans villa från Trivselhus. Här kommer ni få följa oss och vår vardag.

Vår fredagskväll

Publicerad 2014-02-15 12:36:43 i Lediga!!

Hoppas ni alla hade en mysig alla hjärtansdag! Vi började kvällen med familjepussel deluxe, jag tog bussen direkt från jobbet ner till ishallen. A hade träning kvart i 6 och min buss kommer dit kl 20 i 6, så planen var att plocka upp E i ishallen för att då åka hem och laga mat. 
Bara det att Ebban älskar ishallen och hockey, så att åka hem var bara att glömma. Jahapp, där satt vi på läktaren och spande in 20 st svettiga hockeygrabbar under en seg fredagsträning 👍 Efter 30 minuter kunde jag med några mutor få Ebba att åka med hemåt. 


Väl hemma somnade en nöjd tjej såfort pyjamasen var på och vällingen slut. 
Jag lagade mat till mig och Aron och vi åt en sen mysig fredagsmiddag. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Vår Familj

Sofie & Aron, 26 år båda två. Vi träffades maj 2009 och har sedan dess bott ihop. 1 jan 2011 förlovade vi oss och den 25 juli 2011 blev vi föräldrar till Ebba. Den 8 mars 2014 kom Ebbas lillebror Loui till världen. Vi har precis flyttat in i vårt nybyggda hus som vi valt att placera 2 mil utanför Uppsala. Vi försöker skriva om allt som hör till vår vardag, så som barn, mamma & papparollen, inredning, trädgårdsfix, bak & mat, hälsa, partaj, framtidsplaner och massor med annat!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela