trivselitibble.blogg.se

Vi är en liten familj som precis förverkligat vår stora husdröm. Vi bor nu i vårt egendesignade hus, en 1 ½ plans villa från Trivselhus. Här kommer ni få följa oss och vår vardag.

Vecka 32

Publicerad 2014-01-20 09:42:18 i Gravid

Så vecka 32, känns som att jag blivit så otroligt "tråkig". Tror ja börjar tänka mer och mer på förlossningen och är just nu väldigt ego och det mesta jag tänker på är mig själv och den i magen. "Hör" inte riktigt vad andra säger och börjar helt enkelt gå in i mig själv och mina tankar.  Börjar även fixa iordning hemma, köpa mer kläder till bebisen, vagnen ska vi hämta idag osv. Är väl helt normalt med tanke på den vecka jag är i, inte långt kvar nu. 

Tanken är att jag har ca 5 veckor kvar på jobbet, om jag orkar såklart. Där är allt väldigt lugnt och jag lägger all min tid på att lära upp min nya kollega. Det går jättebra att jobba 75% och på något sätt känner jag mig faktist lite lugnare (inte min starka sida..) 

Dagens magbild, ber verkligen om ursäkt för den galet smutsiga spegeln.. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Vår Familj

Sofie & Aron, 26 år båda två. Vi träffades maj 2009 och har sedan dess bott ihop. 1 jan 2011 förlovade vi oss och den 25 juli 2011 blev vi föräldrar till Ebba. Den 8 mars 2014 kom Ebbas lillebror Loui till världen. Vi har precis flyttat in i vårt nybyggda hus som vi valt att placera 2 mil utanför Uppsala. Vi försöker skriva om allt som hör till vår vardag, så som barn, mamma & papparollen, inredning, trädgårdsfix, bak & mat, hälsa, partaj, framtidsplaner och massor med annat!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela