trivselitibble.blogg.se

Vi är en liten familj som precis förverkligat vår stora husdröm. Vi bor nu i vårt egendesignade hus, en 1 ½ plans villa från Trivselhus. Här kommer ni få följa oss och vår vardag.

Här har det målats!

Publicerad 2014-06-03 09:30:52 i Husbygge

Men galet vad vi målat! I söndags var vi 6 stycken som höll på hela dagen och vi hann med hela huset 1 gång, fy fasiken vad dom är bra! Jag säger dom då jag själv inte är så mycket delaktig i själva målningen. Jag kör på amma barn, göra mat, ta hand om barn osv. Någon bör ju göra det också, och när Ebban just nu är mammig som få så är det bara jag som duger till det. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Vår Familj

Sofie & Aron, 26 år båda två. Vi träffades maj 2009 och har sedan dess bott ihop. 1 jan 2011 förlovade vi oss och den 25 juli 2011 blev vi föräldrar till Ebba. Den 8 mars 2014 kom Ebbas lillebror Loui till världen. Vi har precis flyttat in i vårt nybyggda hus som vi valt att placera 2 mil utanför Uppsala. Vi försöker skriva om allt som hör till vår vardag, så som barn, mamma & papparollen, inredning, trädgårdsfix, bak & mat, hälsa, partaj, framtidsplaner och massor med annat!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela