trivselitibble.blogg.se

Vi är en liten familj som precis förverkligat vår stora husdröm. Vi bor nu i vårt egendesignade hus, en 1 ½ plans villa från Trivselhus. Här kommer ni få följa oss och vår vardag.

Hello Måndag!

Publicerad 2014-05-12 13:41:09 i Vardagen..

Startade måndagen med en flåsig (och välbehövlig) promenix med Sarah. När jag får äta godsaker så finns det som inget stopp på mig, då "unnar" jag mig ngt varje dag och på helgerna "unnar" jag mig mer än vad som är hälsosamt, hua! Måste ta mig ur den här onda cirkeln. Därav kände jag att promenaden idag var mer än behövlig.

Den här veckan kommer bestå av lite småfix inför helgen. På lördag flyger vi nämligen till Prag tillsammans med min familj, mamma fyller 50 och det ska firas ordentligt. Jag skriver packningslistor och laddar för en flygning med 2 barn, dock tar det inte mer än 1,50 att flyga men ngn ny leksak till Ebban & nya filmer till paddan skadar inte. 

 
Provade den här nya Lokan idag och jag kan varmt rekommendera den! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Vår Familj

Sofie & Aron, 26 år båda två. Vi träffades maj 2009 och har sedan dess bott ihop. 1 jan 2011 förlovade vi oss och den 25 juli 2011 blev vi föräldrar till Ebba. Den 8 mars 2014 kom Ebbas lillebror Loui till världen. Vi har precis flyttat in i vårt nybyggda hus som vi valt att placera 2 mil utanför Uppsala. Vi försöker skriva om allt som hör till vår vardag, så som barn, mamma & papparollen, inredning, trädgårdsfix, bak & mat, hälsa, partaj, framtidsplaner och massor med annat!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela